13) Triebenfeldkogel (1.884 m)

Túra začíná u horské chalupy Bergerhube na konci údolí Triebental. K chatě Bergerhube dojedete z Hohentauern krátkou jízdou autem. Nejprve pojedete kousek zpátky směrem k dálnici do Triebenu a po 2,5 km odbočíte na malou silničku vpravo (před ostrou levotočivou zatáčkou silnice dole u potoka). Od parkoviště se vydejte po značené turistické cestě ve směru Moaralm. Nejprve budete stoupat po zpevněné lesní cestě, po 1,5 km z hlavní cesty odbočte vlevo ve směru šipky Moaralm. Cesta vás zavede k potoku, který přejde na druhý břeh a dále pokračuje proti proudu. Postupně se z cesty stane malá pěšina, která opět přejde potok a vyjde zpátky na zpevněnou cestu těsně před Moaralmem. V letní sezóně je na Moaralmu otevřená chata se stylovým občerstvením a prodávají zde místní štýrský sýr. Dále pokračujete idylickými alpskými loukami až do sedla (1714 m) mezi vrcholy Triebenfeldkogel a Moarkogel. Vy se vydáte vlevo a po chvíli vyjdete na nevýrazný, ale výhledově bohatý vrchol. Sestup stejnou cestou, z Moaralmu variantně po hlavní zpevněné lesní cestě.