Novinka: Kerschkern (2.225 m) - Goldkogel (2.080 m) - Lattenberg (2.018 m)

Túra začíná na parkovišti u horské chaty Bergerhube na konci údolí Triebental. Zde zaparkujete auto (parkovací automat, 2€/den) a vyrazíte ve směru ukazatelů směr Moaralm. Po pár set metrech přejdete potok a na další křižovatce odbočíte doprava. Pokračujete mírně nahoru po pohodlné lesní cestě, která překonává další potok a táhle stoupá otevřeným údolím na Scharnitzfeld. Na konci údolí stoupáte již po menší pěšince až dosáhnete sedla Krügltörl ve výši 2.010 m. Odtud již stoupáte po hřebeni k nejvyššímu vrcholu túry Kerschkern.

Z vrcholu pokračujete stále po hřebenové pěšince a mírným houpáním přejdete snadno přes vrcholy Goldkogel a Lattenberg. Za Lattenbergem pokračujete až k sedlu Griesmoartörl. Zde odbočíte vlevo a klesáte lesem až na širokou cestu, která vás dovede zpět k chatě Bergerhube, kde se můžete odměnit. V létě zde otevřena velmi příjemná zahrádka s pěkným výhledem na zubatý hřeben Gamskogelu.

Výstup na Kerschkern 3 hod, celkový čas celého okruhu zhruba 6 hodin.