14) Geierkogel, 2.231 m

3,5 hod, převýšení 960 m)

Z chalupy se vydejte podél hlavní silnice západním směrem, projdete kolem sjezdovky a za ní odbočte na první cestu doleva do kopce (rozcestník – žlutá šipka). Po této cestě dlouhým obloukem vystoupáte nejprve k horní stanici vleku nad Hohentauern, dále pak v dlouhých serpentýnách míjíte sjezdovky, až vyjdete u dřevěné chatky Wichtelhütte v nejvyšším bodě lyžařského  střediska (viz procházka č. 7). Tady si dejte první sváču a pokračujte dále již mírněji a po menší pěšince po hřebeni. Pěšina vede zpočátku řídkým lesem, později vyjde nad hranici lesa a vine se mezi keříky borůvek, brusinek a vřesu. Prudším výšvihem vystoupíte k místu, kde se hřeben zúží a cestička vede dále po kamenech a mezi malými skalkami. Po chvíli se hřeben znovu rozšíří a vy vystoupáte mírným travnatým svahem na kulatý předvrchol. Před vámi je už jen malé zhoupnutí na hlavní vrchol s křížem. Během cesty a z vrcholu krásné výhledy všemi směry. Sestup stejnou cestou.